Strefa Zdowia i Urody

2
GD Star Rating
a WordPress rating system

Jak uzyskać płaski brzuch?

Strefa Zdrowia i Urody 8 września 2013
GD Star Rating
a WordPress rating system

brzuchDlaczego pomimo wielu starań i rezygnacji ze słodyczy wciąż nie masz takiego brzucha o jakim marzysz? … kilka słów na temat tego co robić a czego się wystrzegać na drodze po brzuch – ideał:)

Zasada1 Tradycyjne brzuszki to nie wszystko

- aby uzyskać dobre rezultaty warto w pierwszej kolejności zastanowić się jakie mięśnie tworzą nasze brzuchy bo bardzo często podczas treningów skupiamy się na trenowaniu mięśni zewnętrznych brzucha, dzięki którym formuje się pożądana przez wielu „kosteczka” zupełnie zapominając o tak zwanych mięśniach głębokich.

Zasada2 Kluczem do uzyskania brzucha marzeń jest dobra technika
- bez dobrej techniki na efekty można czekać bardzo długo…

Zasada3 Podczas ćwiczeń należy oddychać

Zawsze wdychamy powietrze nosem, a wydech robimy ustami a podczas wykonywania ćwiczeń na mięśnie brzucha, liczy się także to, kiedy następuje wdech, a kiedy wydech powietrza.

- najlepiej jeśli wydech następuje na samym końcu spięcia, wtedy, kiedy mięśnie są w pełni napięte – w innym razie możemy niepotrzebnie obciążyć ćwiczeniami plecy i zapracować na ból w odcinku szyjnym czy lędźwiowym.

przeczytaj również: „Oddychanie i jego rola w treningu siłowym”

Zasada4 Najmocniejszy brzuch nie będzie wyglądał pięknie jeśli przysłoni go nadmiar tkanki tłuszczowej

Mięśnie brzucha nie będą widoczne, jeśli poziom tkanki tłuszczowej w naszym organizmie będzie zbyt wysoki.

- czasem ludzie wychodzą z błędnego założenia, że po to, aby mieć plaski brzuch, wystarczy codziennie rano kłaść się na dywanie i robić tradycyjne brzuszki tymczasem ćwiczenia na mięśnie brzucha powinny być jedynie uzupełnieniem treningu, w którym będziemy dążyć do tego, by zredukować poziom tkanki tłuszczowej.

Ważny element powinny tu stanowić ćwiczenia takie jak chodzenie, bieganie, jazda na rowerze, stepper, orbitrek – każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

Zasada5 Zdrowe Odżywianie to podstawa SUKCESU

Dietetycy podkreślają, że nasz wygląd zależy aż w 70% procentach od tego, co i jak jemy: „Elastyczna Formuła Odżywiania” pobierz DARMOWY E-BOOK, kliknij tutaj>>>

okładka ebook efomini

- Nie ma jednego, cudownego ćwiczenia, które będzie angażować do pracy wszystkie mięśnie brzucha, wraz z głębokimi i skośnymi dlatego też 100 jednakowych brzuszków dziennie nie wystarczy.

W przypadku brzucha trzeba działać kompleksowo:)

GD Star Rating
a WordPress rating system

Komentarze (2)

Skomentuj

Zaloguj się

Nie pamiętasz Hasło ?

Zarejestruj się!

Facebook