Strefa Zdowia i Urody

0
GD Star Rating
a WordPress rating system

Ćwiczenia na Płaski Brzuch

Strefa Zdrowia i Urody 23 marca 2013
GD Star Rating
a WordPress rating system

Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch brzuch z wykorzystaniem piłek. Do ćwiczeń wykonywanych w domu polecam piłkę body ball oraz piłkę eliptyczną.

Piłka pomoże odciążyć lędźwie podczas wzmacniania brzucha dlatego też dwa pierwsze ćwiczenia polecam szczególnie osobom mającym problemy z odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa.

Ćwiczenie 1 (z dużą piłką body ball – dowiedz się jak wybrać odpowiednią dla siebie piłkę)

Opieramy się na piłce, ręce na kark, nogi na szerokość bioder. Wykonujemy spięcie mięśni brzucha jednocześnie robiąc wydech i powracamy do powierzchni wyjściowej.

Ćwiczenie 2 (z piłką eliptyczną)

Ustawiamy piłkę za plecami, opieramy się o nią. Robiąc wydech rolujemy ciało, robiąc wdech powracamy do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 3 Deska bokiem

Opieramy się na przedramieniu, ustawiamy stopy w jednej linii, napinamy brzuch, uda i pośladki – unosimy biodra do jednej linii z ciałem. Opuszczamy i unosimy biodra, pamiętamy o oddychaniu – pracują mięśnie skośne brzucha.

Ćwiczenie 4 Deska przodem

Opieramy się na przedramionach oraz palcach stóp. Napinamy całe ciało – szczególną uwagę zwracamy na to, żeby lędźwie nie opadały w dół. W ramach utrudnienia podnosimy i przyciągamy raz jedną, raz druga nogę bokiem do klatki piersiowej.

SKOMENTUJ poniżej lub OCEŃ w jakim stopniu ten artykuł/film był dla Ciebie wartościowy-DZIĘKUJEMY!!!

GD Star Rating
a WordPress rating system

Ćwiczenia na Płaski Brzuch, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Skomentuj

Zaloguj się

Nie pamiętasz Hasło ?

Zarejestruj się!

Facebook